Life is what happens

Life is what happens

zaterdag 15 oktober 2011

Bijna 9 weken zwanger

De zwangerschap gaat goed tot nu toe! Met 5,5 week hebben we een eerste echo gehad. We dachten dat het fout zat, want ik had bloed verloren. Ik had me op de heen weg al ingesteld op een miskraam, zag het helemaal niet meer zitten. Tot het echo apparaat aan ging en de gyneacoloog me vertelde dat er helemaal niks aan de hand was! Blijkbaar kan je bloed verliezen zonder dat je een miskraam krijgt.

Met 7,5 week kregen we weer een echo en daar zagen we toch zo'n mooi hartje kloppen... Het voelt weer net zoals de eerste keer, zo spannend, zo onzeker, maar ZO mooi!

Aankomende maandag hebben we de geslachtsbloedtest. Met een week weten we dan of een jongen of meisje verwachten. Hoe ik er in sta? Ik weet het niet zo goed, wel vrij rustig geloof ik. Wat er nu ook gebeurt, veranderen kunnen we het niet meer. Is het een meisje, dan is er zeker geen angst meer. Is het een jongen, dan is het afwachten bij de vlokkentest met 34 weken.. We weten wel dat we sowieso beter voorbereid de bevalling in gaan. En dat we ons ook niks meer laten aanpraten, wat de vorige keer wel is gebeurd!

Binnenkort weer een update!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten