Life is what happens

Life is what happens

zaterdag 23 juli 2011

1 Emma on board!

Jaa jullie lezen het goed, er zit een kleine Emma (embryo->emmie-> emma ;)) in mijn buik! Vrijdag werden we omstreeks 1 uur gebeld dat er 8 embryo's goed waren door gedeeld en deze gingen allemaal op voor onderzoek. Vanochtend hoorden we dat daar 1 topembryo van over is gebleven.. Moet je nagaan wat een afvalrace. Vriend en ik waren er beide even stil van! Dan denk je dat je 8 goede embryo's hebt, dat er dan misschien hopelijk toch wel 2 over blijven. Op z'n minst. Maar dat is dus niet het geval. Er waren in totaal 5 Emma's gevonden, 4 Emma's hadden een afwijking en die mogen dan ook niet terug geplaatst worden. 2 gezonde jongens en 1 jongen met een afwijking. De jongens vallen in dit traject helaas af, dus dan blijft er 1 Emma over. Hopelijk is dit DE Emma die blijft hangen!

Over 2 weken mag ik er een zwangerschapstest tegenaan gooien om te kijken of Emma het wel chill vindt in mijn baarmoeder. Mits ik niet ongesteld ben dan, want dat word ik normaal gezien al 1,5 week na de punctie.

Gelukkig hebben vriend en ik een week vakantie, dus we gaan zoveel mogelijk plannen zodat de dagen wat sneller gaan en we sneller weten waar we aan toe zijn....

6 opmerkingen:

  1. Oh wat ontzettend spannend... go go go Emma !!! Girlllllpowerrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend!!! Duim duim duim voor Emma!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend!! Ik duim nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het moet nu toch gewoon een keer mee zitten.
    mijn duimen draaien overuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik duim ook hoor! Maar nog even een vraagje.. Je schrijft dat er 2 gezonde jongens zijn gevonden.. Kunnen die dan ook niet worden bewaard/ingevroren? Ze zijn gezond toch? Of zeg ik nu iets heel doms :$?

    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Ilse, met gezond bedoelen ze goed. Niet dat ze gezond zijn, want daar is niet op onderzocht. Dat kan ook niet in deze richting van het traject, want daar zal dan eerst een test voor ontwikkeld moeten worden en dat duurt zo'n 3 jaar. Haha lekker ingewikkeld hè?

    BeantwoordenVerwijderen