Life is what happens

Life is what happens

zondag 26 juni 2011

Spuit me plat!

Afgelopen zaterdag was het weer zover, de eerste spuit ging er weer in. Deed me meteen weer herinneren aan waarom ik zo'n hekel heb aan die Decapeptyl spuit: naald= bot!! Maar goed, het begin is er weer!
Ondanks de bijwerkingen die er ook meteen weer zijn kijk ik uit naar 6 juli, wanneer ik de eerste follikelmeting weer heb.

Wel grappig, heb voor de ''lol'' even berekend hoeveel kilometer we in 2 weken tijd rijden om naar het ziekenhuis heen en terug te rijden: 1400 km! :O. Normaal gezien rijdt vriendlief 800 km in een maand naar zijn werk heen en terug. Whoaa! Ach, het is voor het goede doel!

Ik heb ondertussen een streepkalender geplakt op de koelkast waarbij ik elke dag die ik gehad heb weg streep. Lijk wel een kind :-). Vind het fijn om te zien hoeveel dagen ik nog alleen Decapeptyl moet spuiten en hoelang het nog duurt voordat ik me weer wat beter voel. Werkt prima tot nu toe, haha! Kleine stapjes, M, kleine stapjes.

Ook 'wensmoeder' is begonnen met haar ivf poging. Als je nieuwsgierig bent naar haar verhaal, kijk dan op http://www.draagmoederschap.com/ We volgen elkaar op Twitter en eigenlijk vind ik het wel fijn dat ik tegelijk 'op ga' met iemand die hetzelfde ondergaat. Ik merk namelijk dat hoe lief vriend ook voor me is in deze tijden, ik het toch alleen moet doen. En dat alleen vrouwen die hetzelfde ondergaan écht voelen hoe het is om het te doen. Je kunt elkaar dan veel gerichter steunen. Ik ben blij met Twitter, ik hou van de zogenaamde 'tweepcare' die gegeven wordt. Ik heb geen mensen in mijn omgeving die hetzelfde ondergaan , tenminste niet dat ik weet. Op Twitter wel. Heel fijn dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten