Life is what happens

Life is what happens

maandag 13 juni 2011

Off we go!

Nou ja, bijna dan. Nog 11 dagen en Decapeptyl spuit 1 gaat er weer in!

Voor nu heb ik er wel weer een beetje vertrouwen in. Ik kan goed merken dat de medicijnen van mijn iriscopist hun werk doen, dus ik vertrouw erop dat het baarmoederslijmvlies in ieder geval weer goed is als ik aan de ivf poging begin. Nu maar hopen dat er genoeg eicellen zijn en dat er genoeg gezonde embryo's over blijven!

De komende weken nog even flink mijn rust pakken en zorgen dat mijn weerstand optimaal is, zodat ik enigzins stabiel de volgende poging in ga! Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is... zal ik dit keer weer naar de acupuncturist gaan of zal ik het laten zitten dit keer..?

Ondertussen is mijn jochie van 2 naar zijn nieuwe bed gegaan en hij wordt toch wel groot hoor nu! Het baby zijn is er helemaal af! Het ledikantje staat weer op zolder, hopenlijk niet voor lang :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten