Life is what happens

Life is what happens

donderdag 12 mei 2011

Hoop doet leven!

Ik ben vanmorgen naar de iriscopist geweest die mij in de tijd dat ik zwanger wilde worden van mijn zoon ook heeft behandeld. Ik had namelijk al een tijdje het vermoeden dat mijn cervixslijm niet draderig genoeg was (sorry voor de details, maar dan is het duidelijk ;-)), waardoor er niet zoveel kon innestelen. Toen ik zwanger wilde worden van mijn zoon was dit ook het geval. Ik heb daar toen iets voor gekregen wat de slijmvliezen stimuleerde en 2 maand erna had ik een positieve zwangerschapstest in handen en kon ik duidelijk verschil merken tijdens de eisprong.

Vanmorgen dus weer geweest met dezelfde reden. En mijn vermoeden was wéér juist. Hij zag meteen dat het daar weer niet goed zat, dus ik heb weer iets mee gekregen wat de slijmvliezen stimuleert. Ook moet ik minderen met suiker (waar ik al mee bezig was), omdat dat een slechte werking heeft op de slijmvliezen.
Nu 2 keer per dag een tabletje en hopen dat het weer goed zit voordat ik aan de ivf poging begin. Hij had er wel vertrouwen in en ik eigenlijk ook wel nu. Aan de eicelproductie lag het volgens hem niet, dat was dik in orde.

Let's hope he's right!

1 opmerking: