Life is what happens

Life is what happens

zondag 24 april 2011

Change of plans..

Na veel gesprekken overdag en 's nachts hebben man en ik toch besloten om een 3e en laatste poging te ondergaan. De verzekering vergoed 3 pogingen.
Na de beslissing om het op de normale manier te proberen voelden we even rust, maar daar kwam al snel verwarring en angst voor in de plaats. We zijn er nog niet klaar voor om het op die manier weer te proberen. En wat is de andere optie? Juist, poging 3 van de PGD.. Het is wederom kiezen tussen 2 kwaden.
Ik hoop zo, zo , zo , zo erg dat het dit keer raak is en dat we er daarna nooit meer over na hoeven te denken..

De ivf arts gebeld en eind juli kan er weer een punctie plaats vinden. Wat betekent dat ik begin juli al wel weer aan de medicijnen zit. De punctie valt net in onze vakantie, dus we hoeven er ook geen vrij voor te nemen. Hopen dat dat zo zijn positieve uitwerking heeft en dat het dan raak mag zijn.

Ondertussen ga ik mezelf weer na laten checken bij de natuurgeneeskundig arts waar ik ook voor mijn zoon zat. Het bleek toen dat er iets met mijn cervixslijm(vlies) niet goed zat. Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen dat dat nu weer zo is, aangezien ik al vrij vroeg weer ongesteld word (dag 8 na de punctie). Ik hoop dat dat wat mag uithalen voor ons, net zoals dat dat toen bij mijn zoon heeft gedaan.

Tot juli gaan we proberen ons zo min mogelijk met de ivf poging bezig te houden. Even weer genieten van elkaar en van onze zoon en van het lekkere weer. Even niet de ellende van ivf in mijn hoofd.

3 opmerkingen:

  1. Heel stoer van jullie dat jullie toch naar het gevoel luisteren hoe hard het roept dat jullie het niet willen, maar toch ook een klein stemmetje dat zegt dat het toch de manier is die wellicht het beste past. Ik herken dat kiezen tussen twee kwaden en maar hopen dat je negen maanden later er de beloning voor zal krijgen. Ik hoop met jullie mee. Mogelijk zijn we gezamenlijk aan het prikken in juli...

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop het heel erg voor jullie, dat het dan goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen