Life is what happens

Life is what happens

dinsdag 19 april 2011

Meisjesdieet

Eh wattes? Ja, echt. Ik ga het toch proberen. Als ik mijn kans op een meisje kan vergroten op een natuurlijke manier, dan ga ik dat proberen natuurlijk. Annet Noorlander verdient er veel geld aan en zegt te kunnen bewijzen dat veel vrouwen door het dieet zwanger worden van een meisje (zie http://www.genderconsult.nl/). Er zijn ook al meerdere boeken over geschreven door gyneacologen uit verschillende landen. Het is een dieet wat zorgt voor een zure ph waarde, wat mannelijke zaadcellen niet schijnen te trekken en vrouwelijke zaadcellen wel prettig vinden. Het dieet bestaat uit veeeeeel melkproducten en zo min mogelijk zout. Ik hou veel van zout, dus dat wordt afkicken denk ik.
Maar als ik het niet probeer, weet ik ook niet of het werkt. Toch?

Ik lees stiekem mee op een forum waar men allemaal een meisjeswens heeft en dus dat dieet bespreken. Het is een topic dat rond 2007 gestart is en waar de overgrote meerderheid een meisje heeft gekregen. Ik hoop dat ik mijn kansen ook vergroot op deze manier!

Nou maar hopen dat het niet zo lang duurt dan ;-)

2 opmerkingen:

  1. en is het inmiddels gelukt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is het gelukt zoja waar heb je het dieet vandaan welke precies. ik wil t ook proberen

    BeantwoordenVerwijderen