Life is what happens

Life is what happens

dinsdag 29 maart 2011

De opbrengst!

Er zijn 8 eicellen gevonden vandaag bij de punctie. Het gemiddelde is 10, dus ik zit er net wat onder. De vorige keer waren het er 14, maar toen waren ook de kleine eicellen aangeprikt en dat was nu niet het geval dus misschien een goede uitkomst?

Ik lig nu in het ziekenhuis te wachten totdat ik morgenochtend weg kan (lang leve mijn IPhone+internet!) De punctie was weer pijnlijk, maar niet zo pijnlijk als de vorige keer gelukkig en ik heb ook lang niet zoveel napijn. Misschiennomdat de kleine eicellen niet zijn aan geprikt? Ik heb alweer rondjes gelopen door het ziekenhuis en dat heb ik de vorige keer echt niet kunnen doen, dis dat is een goed teken!

Nou hopen dat het zo blijft en dat er geen bloeding ontstaat en dat we vrijdag horen dat er veel embryo's zijn ontstaan! De spannende dagen beginnen nu pas écht!

1 opmerking:

  1. Spannend!!
    Ik hoop op goed nieuws voor jullie!

    Groetjes,
    Sylvana

    BeantwoordenVerwijderen